Veelgestelde Vragen

Algemeen

  • Waarom ontvang ik geen bevestigingsbericht na registratie?
    Het kan voorkomen dat jouw e-mailprogramma de bevestigingsmail in de spam-map plaatst. Controleer dan de spam-map. Zie je ook daar geen bevestigingsmail dan adviseren wij je om contact op te nemen met de klantenservice

  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt
    Je kunt je wachtwoord opvragen en daarna opnieuw inloggen

  • Ik wil me registreren, maar als ik dat doe wordt er gezegd dat mijn e-mailadres al gebruikt wordt?
    Je hebt je dan waarschijnlijk al geregistreerd. Geef op de wachtwoord vergeten pagina je e-mailadres op en je ontvangt een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken. Log daarna in. Je hoeft je dan dus niet meer opnieuw te registreren.

  • Bieden jullie een e-mailservice?
    Ja, als je je gratis registreert

  • Zijn jullie telefonisch bereikbaar?
    Helaas niet, wij hebben ervoor gekozen om alle communicatie via de e-mail te doen, dit omdat de dienst anders simpelweg te duur zou worden omdat er anders permanent medewerkers bij de telefoon moet zitten. Wij reageren binnen 1 werkdag op vragen via e-mail.

Thuiswerk

  • Wanneer hoor ik iets van een opdracht waarvoor ik interesse heb getoond?
    Je neemt direct contact op met de opdrachtgever, de opdrachtgever maakt een uiteindelijke selectie. Wij vragen of de opdrachtgever een terugkoppeling aan jou wil geven. Helaas gebeurt dit niet altijd. Je kunt er dus vanuit gaan, dat als je niets hoort, je niet geselecteerd bent.

    Wij horen graag welke opdrachtgevers niets van zich laten horen, dan kunnen we ze daar op aanspreken.

  • Zijn er wachttijden voor thuiswerk?
    Doorgaans zijn alle opdrachten en vacatures direct beschikbaar. Toch kan het gebeuren dat je, als je reageert, ziet dat je op een wachtlijst geplaatst wordt. Dit is bij inpakwerk af en toe het geval omdat het werk zeer gewild is en de opdrachten vrij snel vergeven kunnen zijn.

  • Is er genoeg thuiswerk voor iedereen?
    Ja, er is voldoende thuiswerk voor iedereen, maar als iedereen hetzelfde werk wil, dan wordt het lastig. Als je dus zeker aan het werk wilt dan kun je het beste op meerdere soorten thuiswerk reageren. Ga dan met het werk, wat je direct kunt doen, aan de slag en begin dus met geld verdienen. Komt er vervolgens werk beschikbaar wat je liever zou willen doen? Stap dan over en ga daarmee verder.

  • Hoe en via wie vindt de uitbetaling plaats?
    Dit gebeurt altijd direct vanuit de opdrachtgever per bank.

  • Moet inpakwerk gehaald en gebracht worden?
    Het halen en brengen van thuiswerk verschilt per opdrachtgever. Bij de meeste opdrachten ontvang je de spullen via de post en kun je deze weer (kosteloos) via de post terugsturen. Dit gebeurt altijd in overleg. De opdrachtgevers die in je eigen regio zitten laten het werk meestal ophalen.

  • Heb ik bepaalde verplichtingen wanneer ik mij aanmeld voor thuiswerk?
    Deze verplichtingen staan beschreven in onze algemene voorwaarden

  • Hoe kan ik mijn interesse in een opdracht kenbaar maken?
    Door contact op te nemen met de opdrachtgever/werkgever. Onderaan iedere vacature vind je een knop om contact op te nemen of om te solliciteren.

Administratieve vragen

  • Kan ik mijn gegevens wijzigen?
    Als je ingelogd bent kun je je gegevens wijzigen bij: Mijn account » Mijn gegevens

  • Ik heb per ongeluk een verkeerd bankrekeningnummer ingevuld, hoe kan ik dit wijzigen?
    Je kunt het juiste bankrekeningnummer aan ons doorgeven via de klantenservice.

  • Hoe kan ik mijn lidmaatschap stopzetten?
    Indien je een Basis, Zilver of Goud lidmaatschap hebt en je wilt dit stopzetten dan kun je dit eenvoudig doen door in te loggen. Je vind dan in het menu de mogelijkheid om je abonnement stop te zetten, bij: Mijn lidmaatschap » Opzeggen.

    De opzegging gebeurt onmiddellijk en je kunt de resterende dagen nog gebruik maken van je Basis, Zilver of Goud lidmaatschap waarvoor je hebt betaald.

  • Wat is de opzegtermijn van mijn lidmaatschap?
    Ieder lidmaatschap is bij ons per direct weer opzegbaar, op het moment dat je opzegt blijf je gewoon toegang houden tot de looptijd verstreken is. Er zal geen nieuw bedrag meer in rekening gebracht worden.

    Voorbeeld:
    Je sluit een lidmaatschap op 1 januari 2016 en zegt dit 10 januari 2016 op, dan kun je je lidmaatschap blijven gebruiken tot 1 februari 2016.


  • Hoe kan ik mijn gratis registratie laten verwijderen?
    Je kunt je inschrijving verwijderen door in te loggen. Je vindt dan in het menu de mogelijkheid om jouw inschrijving te verwijderen, bij: Mijn account » Account verwijderen.

Lidmaatschap

  • Kost het geld als ik me inschrijf?
    Nee, inschrijven is helemaal gratis.

  • Wat kan ik met een Basis Lidmaatschap?
    Hiermee wordt je profiel zichtbaar voor werkgevers die een thuiswerker zoeken, ze kunnen dan contact met je opnemen. Je kunt met het Basis Lidmaatschap niet zelf actief reageren op opdrachten en vacatures op de site.

  • Waarvoor betaal ik als ik een Zilver of Goud lidmaatschap neem?
    De maandelijkse kosten zijn voor je Thuiswerk.nl Profiel en het tonen daarvan aan opdrachtgevers. Daarnaast kunt je bij Zilver en Goud onbeperkt gebruik maken van het overzicht met alle thuiswerk vacatures.

    Inschrijven is volledig gratis en wij kunnen en zullen nooit geld van je rekening afschrijven als je niet specifiek een lidmaatschap neemt.

  • Hoe kan ik mijn lidmaatschap stopzetten?
    Indien je een Basis, Zilver of Goud lidmaatschap hebt en je wilt dit stopzetten dan kun je dit eenvoudig doen door in te loggen. Je vind dan in het menu de mogelijkheid om je abonnement stop te zetten, bij: Mijn lidmaatschap » Opzeggen.

    De opzegging gebeurt onmiddellijk en je kunt de resterende dagen nog gebruik maken van je Basis, Zilver of Goud lidmaatschap waarvoor je hebt betaald.

  • Wat is de opzegtermijn van mijn lidmaatschap?
    Ieder lidmaatschap is bij ons per direct weer opzegbaar, op het moment dat je opzegt blijf je gewoon toegang houden tot de looptijd verstreken is. Er zal geen nieuw bedrag meer in rekening gebracht worden.

    Voorbeeld:
    Je sluit een lidmaatschap op 1 januari 2015 en zegt dit 10 januari 2015 op, dan kun je je lidmaatschap blijven gebruiken tot 1 februari 2015.


Verdiensten

  • Wat kan ik verdienen met thuiswerk?
    De verdiensten die je met thuiswerk kunt realiseren lopen zeer uiteen.

    De werkgevers die zich aanmelden bij thuiswerk.nl zijn uiteindelijk degenen die bepalen wie welke opdracht krijgt en wat er mee verdient wordt. Voor sommige opdrachten staat een bedrag naar prestatie, en voor sommige opdrachten wordt je per uur betaald.

    Het komt ook voor dat wanneer je wat vaker klussen voor één en dezelfde werkgever doet, er een aparte afspraak gemaakt wordt over de hoeveelheid werk en/of het verdiende loon. Je ziet de verwachte verdiensten bij iedere opdracht getoond staan. Voor meer informatie kun je het beste contact opnemen met de werk- of opdrachtgever.

  • Afhankelijk van je leeftijd en ervaring zijn er bij administratief en telefonisch thuiswerk bedragen te verdienen tussen de € 6,- en € 20,- per uur. Bij inpakopdrachten ligt dit doorgaans lager.

  • Moet ik ook belasting betalen?
    Meestal wel. Wij verwijzen je naar de site van de belastingdienst op www.belastingdienst.nl » thuiswerk

  • Hoe word ik uitbetaald?
    Je ontvangt jouw verdiensten altijd direct vanuit de opdrachtgever op je bankrekening.

  • Krijg ik zeker inkomsten?
    Wij kunnen verzekeren dat er genoeg thuiswerk op de site staat, je dient dan natuurlijk wel te solliciteren, het ligt er dus aan of je dit zelf actief doet. Bij sommige opdrachten wordt iedereen geaccepteerd en kun je direct aan de slag, bij andere dien je dus te solliciteren.

    Als je dus zeker aan het werk wilt dan kun je het beste op meerdere soorten thuiswerk reageren. Ga dan met het werk, wat je direct kunt doen, aan de slag en begin dus met geld verdienen. Komt er vervolgens werk beschikbaar wat je liever zou willen doen? Stap dan over en ga daarmee verder.

Overige vragen

  • Hoe oud moet ik zijn voor het uitvoeren van thuiswerk?
    18 jaar of ouder

  • Ik woon in Belgie. Kan ik dan inschrijven bij Thuiswerk.nl?
    Helaas, dit is niet meer mogelijk.

  • Hoe zit het met de belastingen?
    Dan verwijzen wij je naar de site van de belastingdienst op www.belastingdienst.nl

  • Hoe komen jullie aan mijn e-mailadres?
    Er zijn grote bedrijven in nederland die e-mailadressen verhuren aan andere bedrijven voor commerciële of dienstverlenende doeleinden. Veelal zijn deze e-mailadressen toegespitst op bepaalde doelgroepen, bijvoorbeeld werkzoekenden. Waarschijnlijk heb je je bij een van deze bedrijven aangemeld en toestemming gegeven om e-mails te laten sturen die betrekking hebben op werk. De naam van dit bedrijf staat altijd vermeld in de e-mail die je ontvangt.

Copyright © 1999 - 2017 Centraal Bureau Thuiswerk. Alle rechten voorbehouden. | Algemene voorwaarden | Privacybeleid | Disclaimer | Sitemap